Snooker ziceaţi? Păi hai cu snucăru’!

Mihai Hristea

Evident că nu mă pricep cine ştie ce la sportul ăsta – mai joc eu biliard prin Texas, cât să nu uit ce făceam acum două decenii mai bine prin liceu, dar cam atât.😀

În schimb, am prieteni cu care ies la bere de-a dreptul fanatici: eu aberez despre Steaua, Dinamo sau Rapid, iar ei îmi povestesc despre oarece bilă măiastră băgată-n buzunar de Hendry pe la 1900 toamna. Ba, un amic, ţin minte, din „Salivă” nu-l scotea pe Ronnie!

Mă rog, fiecare cu pasiunea lui – acu’ să ziceţi dacă vreţi să-l fac şi „sticky” cu Sheffield şi chestii, Lupe, Anto, Geroame…😀

PS

Şi hai şi weekend excelent, că iar am chef să-l încep mai devreme.😀

Vezi articol original

Lasă un răspuns

