vampiri, alzeihmer, vlad tepes si sultan suleiman

Daydreamer

Vampire_by_moth_eatnIncet si sigur ma specializez in creaturi fantastice, vampiri ca de exemplu si poate voi si deveni unul intr-o buna zi sau fetish-urile mele vor lua amplitudini de nebanuit. Stiu foarte multe despre aceasta tema, desi nu m-a interesat niciodata. Si aflu tot mai multe.

Ma bantuie refrenul asta de ceva ani intr-unul din campurile muncii, apoi in lumea solverilor imi spun vampire blue eyed woman, iar din cauza ca s-a nimerit sa fiu prolifica pentru o vreme cu solutiile mele, I am also dangerous, pentru ca of course vampirii sunt si inteligenti si inteligenta e infricosatoare. Azi cand am fost in sud sa rezolv ceva, am luat pranzul cu Bet si ma intreba cand ma voi intoarce in the Land of Dracula si daca ma mai intorc aici in the Land of Guanches and Pirates. Discutiile mele cu strainii intotdeauna ajung si la vampiri, adica cam tot ce stiu ei…

Vezi articol original 767 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

