Umbre

home

Este un serial romanesc facut de HBO si difuzat, dupa cum era si normal, tot de ei. Primul episod a inceput pe 28 decembrie, episod pe care l-am ratat. Asa ca, daca am ratat startul, am apucat accidental epidodul cu numarul 2 de pe tricou. Nu fac aici o recenzie a calitatii filmului, a scenariului sau a artisticarelilor pe care am apucat sa le vad mult prea putin ca sa-mi dau seama despre ce vorbesc. Ridic doar doua degete si va spun ca puteti urmari un serial romanesc cu unii dintre cei mai buni actori ai momentului. Un serial care, din cate am apucat sa vad, se vrea a fi americanesc-gen, cu vocabular de cartier, a la borfasi cu cutite si pistoale, cu mafioti si recuperatori. Si am avut sentimentul ca actorii nostri s-au cam scuturat de scremutul ala de a parea cool intr-un film cu subiect contemporan. Parca sunt…

Vezi articol original 97 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

