O revenire la prima dragoste

Perspective

In ultima perioada de timp, mi-am axat publicările pe subiecte de relații internaționale și mai putin pe teme de securitate energetica, cibernetica sau a infrastructurilor critice, nu fiindcă acestea din urma nu ar fi de actualitate, ci doar pentru ca sunt mai greu digerabile de către cei mai putin specializați.

Mi s-a spus ca ar fi utile cărțile mele, dar pana la o re-editare updatata a acestora sau apariția celei pe care o pregătesc acum, voi încerca unele postări în acest mediu, unde voi lansa subiecte pe care le voi aprofunda un edițiile următoare, pe hârtie.

O privire asupra lumii în care trăim ne reliefează o priveliște în care nici statul, nici individul nu se afla în siguranță în fata atacurilor din partea unor indivizi, organizații sau state răuvoitoare. Toate analizele ne spun ca lucrurile se înrăutățesc pe zi ce trece. In ultimii ani, am putut observa compromiterea securității pe…

Vezi articol original 758 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

