Amintirile unui suporter-copil care a crescut

Statisticianul fotbalului

copil plangandAm fost impresionat de acel băiețel care plângea după recentul derby Dinamo – Steaua 1-3, pentru că favoriții lui pierduseră. Erau lacrimi sincere de copil. „Lăsați copilașii să vină la Mine, și nu-i opriți; căci împărăția lui Dumnezeu este a celor ca ei ” – a spus Iisus în cele relatate de Apostolul Marcu în Noul Testament, referindu-se cum nu se putea mai bine la curăția sufletească a copiilor. Pentru că acel mic suporter percepe cu inima, cu sufletul ceea ce se întâmplă în teren, considerând a fi ceva foarte important. Știu aceasta din proprie experiență, pentru că și eu, pe când eram copil, am avut aceleași sentimente, risipind la rându-mi lacrimi pe altarul sportului-rege. Mai apoi, când mi s-a evaporat inocența și am început să înțeleg că realitatea din fotbal conține destule impurități, am avut cam aceeași senzație ca atunci când am aflat că nu există Moș Crăciun.

Vezi articol original 1,659 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

