CUVINTE SI ARIPI

MariaBarbu Blog - IDEAL şi CREAŢIE

mă despart greu de cutia cuvintelor mele,
le mângâi îndelung,
le sorb roua,
le culeg fructele pline de seva zvâcnind.
Dumnezeu mă cunoaște
și știe că trăiesc într-un perpetuu colind,
că-mi zburd caii de multe ori
pe câmpuri interzise.
Fiul coboară ades de pe Cruce
și-mi culege narcise
și mi le dăruiește zâmbind.
eu îi sărut rănile aburite
deși mă simt vinovată de ele,
mă doare că aparțin unei specii mai rele
decât șacalii pustiei.
sunt adesea mireasă în cântec și-n vis,
îmi pun pirostrie pe frunte
și îngân toate silabele
pline de magie,
pline de tâlcul simbolurilor străvechi,
de semne care pot muta munții,
care pot deschide aripi deasupra frunții
și pot săpa izvoare direct din piatră tare.
îngerul meu spune că-l doare
fiecare clipă.
îl vindec ușor cu un cuvânt,
cu o silabă,
cu o șoaptă.
numai să fie coaptă
și plină de duh.
atunci mă ridic și…

Vezi articol original 28 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

