[RO] Cerceii

Flowers for my pride

Stau în parcul gol și cald,

ușor topindu-mă-n asfalt,

iar gându-mi zboară iar la Tine;

singura durere ce mai prinde ființă-n mine și obține

Nemurire.

În locul ăla,

unde trupul mi s-a scurs,

am stat noi, amândoi,

doi copii ‘totștiutori.

Eram o aia și un El;

eu te iubeam, tu-mi căutai cercel.

Și tot, după-atâtea ploi, cu amprenta idilei trecute-am devenit

Noroi.

Am pierdut și celălalt cercel,

iar tu te-ai plictisit; nu te-ai mai dus să-l iei.

Ai plecat, dar eu am rămas

în parc,

cu speranța c-ai să te-ntorci și-ai să-mi spui

că nu m-ai uitat.

Acum tot stau și mor de cald,

iar soarele-a apus la noi în parc.

Speranța-a clacat, m-am ridicat, de praf m-am scuturat,

și-n fața mea un orizont s-a arătat.

Unul l-am găsit în inima mea, dar celălalt e încă la tine.

Tu nu mai vii. Ce am să fac?

Cred că voi pleca.

Vezi articol original

Lasă un răspuns

