Te-am scris

CDtocut.com

Te-am scris pe veci
cu-ai tăi copaci la mine-n piele,
pentru c-atunci când voi uita
să nu te uit, să vin,
și de nu mă vei mai chema.
Te-am scris, iubire,
pe veci la mine-n piele.

Te-am scris, iubire,
pe veci la mine-n piele,
pentru c-atunci când
mă vor copleși regrete,
atunci,
când voi rămâne fără sentimente,
să-mi amintesc mereu c-odată am iubit.

Te-ai scris, naturo,
pe veci la mine-n suflet,
făcând ca restul să îmi fie-amante,
cu tine nu iubesc carnal,
ci iubesc șoapte.
Te-ai scris, naturo,
pe veci la mine-n suflet.

Am scris, de mult,
pentru femei poeme,
ca luna în eclipsă
în umbră tu le-ai pus,
omul îndrăgostit nu poate fi sedus,
au fost mereu cuvintele
de despărțire.

©Toate drepturile asupra textelor – Tocuţ Codrin Dragoş

Vezi articol original

Lasă un răspuns

