Timpul meu special

Locul de Parcare al Grijilor şi al Bucuriilor

Recomandarea generală pentru viaţă sănătoasă este să avem cam aceeaşi oră de trezire dimineaţa, indiferent că este zi liberă sau mergem la serviciu. Eu mereu am crezut că dacă mă trezesc la 8 într-o zi de sâmbătă pierd nişte ore preţioase de somn. Acum că am început spontan să mă trezesc mai devreme (o fi vârsta, cine ştie), realizez (fără să fiu vulpea care nu poate să doarmă nu ajunge la strugurii dulci şi spune că sunt acri) că de fapt nu fac decât să câştig şi mai multe ore din timpul meu special de sâmbăta dimineaţă în care savurez cafea, respir aer de afară (de la geam, ce-i drept) ascult muzică, citesc bloguri (ca de exemplu o postarea frumoasă despre visuri împlinite), dau scroll pe Facebook, mă uit la un episod care abia a apărut dintr-un serial, mă rup de serviciu şi mă reconectez cu lumea mea. E…

Vezi articol original 114 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

