Desculț și gol (variantă masculină)

Idei bolnave

 Rătăcit în gânduri,
rătăcit în timp – om al
vremurilor prăfuite…

            . . . eram sfârșit, cu regret constatasem că am ajuns un ratat, dar, poate că, așa am fost întotdeauna. Cert rămâne faptul că din tot ce-am putut lăsa în urma mea (istorie, succes, putere, lecții, exemple, amintiri la pachet) va rămâne rătăcit parfumul meu, prin așternuturile a câteva femei cu care aveai și ce vorbi. Ele m-au văzut un ideal, dar au acceptat doar clipa ce le-am oferit-o, fără a pretinde la un EU în bucătărie, la plimbări cu copiii. Am fost sincer și nu m-am avântat în promisiuni de doi bani, care sunt atât de uzate azi de bărbați. Da, femeilor le place să fie mințite frumos, însă eu am hotărât să încât cu adevărul. Din aluatul sincerității am fost făcut, de aceea sunt azi aici, la talia de loser.

            Ani buni am trăit…

Vezi articol original 501 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

