Hei, sunt aici!

Scriitoarea Rodica Iova

images
Era intr-o seara cand nu aveam cu ce sa vin acasa. Autobusele in oraselul in care ne-am mutat aveau statiile foarte departe si eu eram la o intalnire cu mai multe doamne pe care abia atunci le-am cunoscut. Se facuse ora 9 seara si era periculos sa merg pe strada singura. Asa ca, la finalul seminarului, am mers si am vorbit cu profesoara noastra ca sa ma duca ea acasa.

Batranica de 70 de ani a spus „sigur ca da” ( daca-i musai, cu placere, cum zicem noi, romanii) si ne-am pregatit de plecare. Atunci am observat ca umbla cu mare greutate, cu bastonul.
Am ajuns in parcare, am urcat in masina si am vazut ca si-a tras picioarele inauntru unul dupa altul, cu mainile.

Pe drum, femeia m-a intrebat de una, de alta… Era tare curioasa sa stie cum am ajuns in America, ce-am lucrat in Romania, de ce…

Vezi articol original 386 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

