Fata în rochie turcoaz

CDtocut.com

Nu realizam ce mă durea mai tare, ideea că nu o voi mai vedea niciodată, sau ideea că nici măcar nu am apucat să ne spunem la revedere. Mă imaginam undeva pe un bulevard lat, într-o seară de început de vară, cu clădiri înalte în fundal și mulți oameni șterși în jurul meu, așteptând-o lângă o stație de metrou.

Îmi imaginam că voi schița un zâmbet trist când o voi revedea și că îmi voi strecura lent degetele printre ale ei, înainte să o sărut. Trebuia în scurtele ore pe care le mai avuseserăm, să ne săpăm pentru ultima oară unul altuia în suflete, să găsim bucăți din noi în celălalt.

Ar fi trebuit să bântuim bulevardele largi cu clădiri murdare, pătate cu povești, unde să ne-o pictăm și noi pe-a noastră printre oamenii goi cufundați în smarphoneuri. Ar fi trebuit să stea cu capul la mine pe umăr, cu…

Vezi articol original 253 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

