Nevoile omului sau Cand traiesti in doua lumi si speri sa fii normal

Scriitoarea Rodica Iova

Unknown
Era 6:30 dimineata cand zic:
„Hai, sa-mi fac repede o cafea ca sa ma trezesc, ca pana ajung la nepotica mea si pana ce ma ocup de ea, sa am si eu energie”. Cam „asta” e orarul meu vinerea. Pe atunci fata avea vreo 4-5 luni. Inainte de a pleca, mananc niste branza, asa, de mic dejun rapid si urc in masina.

Era aglomerat pe sosele la 7 dimineata, da’ am invatat eu o „scurtatura/ocolitura” pe unde mergi mai incet, dar nu sunt atatea masini. De la o vreme ma gandesc ca ce bine ar fi sa ajung si eu mai repede ca sa intru la baie. Mi se face dupa dorinta, parchez, ajung in casa si lucrurile reintra in normal.

Pleaca fata si ginerele la lucru si eu raman cu „asta mica”. Ii stiu orarul, fetitza e linistita, o schimb, ii dau sticla cu lapte, o culc. Cand se…

Vezi articol original 401 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

