Romani indragostiti, in vestmant romanesc

Handmade has value, not price!

Cu chiu-cu vai m-am hotarat sa mai scriu despre mine ca ii greu tare sa imi expun viata si chipul atat de deschis … insa pentru ca oameni deosebiti m-au obisnuit cu mici rasfaturi, trebuie sa le multumesc cum se cuvine si merita sa fie vazuti si cunoscuti de intreaga lume!

Ii multumesc luMama ca m-o facut asa mandra si frumoasa si lu Tata ca m-o facut modesta si… sa inteleg ca-i bine sa fiu si devreme acasa (mai bine dimineata devreme decat seara tarziu). Is mandra tare ca-s romanca si nu mi-am dorit nicioadata sa fi trait in alta tara. Desi mi-as fi dorit foarte mult, am avut norocul de a mosteni obiecte traditionale, din mosi-stramosi si poate acesta este motivul pentru care am ales ca nunta sa aibe o tematica romaneasca, un mix intre traditional si cotidianul modern in care traim. Este o vorba romaneasca care…

Vezi articol original 398 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

