Buletine de Bihor -1- sau Cand traiesti in doua lumi si speri sa fii normal

Scriitoarea Rodica Iova

images
Era prin ’62-’63 cand eram si eu un pui de om pe fatza pamantului. Tin minte ca prin vis.
Noi locuiam in Timisoara, ai mei lucrau in fabrica, asa ca m-au trimis sa mai stau la sora mare a mamei la sat, in Bihor. Matusa Florita era cu vreo 17-18 ani mai mare ca mama, maritata in satul ei de nastere, unde locuiau si bunicii mei.

Toate bune. Era o toamna tarzie, cand restul recoltei pe care n-o luasera comunistii statea la adapost prin hambare, si nu prea mai era mare lucru de facut pe langa casa omului. Aveau si ei, matusa si unchiul, ca tot romanul, un purcel si niste „galitze”, gaini, cum le zicea prin partea locului. Vaca nu tineau.

Eu, la cei 3-4 ani ai mei, eram cand la camin in Timisoara, cand la Buna mea din sat, mama mamei. Da’ in anul acela, matusa Florita si…

Vezi articol original 552 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

