Buletine de Bihor -2- sau Cand traiesti in doua lumi si speri sa fii normal

Scriitoarea Rodica Iova

Unknown
Face matusa prima scovarda si, dupa ce o toarna pe a doua in tigaie ca sa mentina ritmul, mi-o raceste mie pe prima. Si o mananc ca „un cios” cum se zice prin sat, adica cu pofta. Apoi mananca si unchiul si matusa si tot asa, pana ce eu ma satur de poti sa plesnesti un purec la mine pe burta. De-acuma mi-e sete si somn.

Beau apa cu cana lor de tabla, dar nu prea multa „ca sa nu faca in pat” si ma aseaza frumos in patul matusii, sub duna. Nu-mi place mie sa dorm de amiaza, dar cine se ia dupa mine, ca eram un pumn de om care abia isi mai tinea capul sus. Nu-mi place nici ca dorm in pat strain, marai fara lacrimi, dar oboseala ma doboara dupa cateva minute si adorm ca un pui.

Intre timp matusa a terminat cu scoverzile si le-a…

Vezi articol original 441 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

