Sunteți mai fericit acum, domnule Rus?

Blog în curu gol

Sunt o lepădătură, o netrebnică, o loază… ce să mai? O golancă. De când eram mititică, tata și-a căutat un rost în viață prin țări străine. La câțiva ani după a plecat și mama. Am crescut destul de singură, dar fac prinsoare că-s mai educată și mai diplomată decât domnul Rus.

Am aflat cu stupoare noaptea trecută ce l-a dus pe dumnealui bibilica să spună pe post. Am rămas proastă! M-am enervat și mai tare când am citit în comunicatul Ministerului Transporturilor următorul pasaj: „Domnul ministru își cere scuze dacă prin formularea aleasă a jignit pe cineva, dar intențiile domniei sale au fost de a semnala o situație gravă cu care se confruntă multe familii de români, fără să-i jignească, ci chiar compătimindu-i.”

În primul rând, „DACĂ”!? Serios? Deci, dacă o fac pe mă-ta curvă trebuie să îmi cer scuze numai în cazul în care ea se simte lezată…

Vezi articol original 348 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

