Suvenir din Dobrogea – Casa din Visina

Simona Moon

Am avut ocazia sa cunosc anul acesta oameni minunati si sa invat lucruri noi.

De la primul semn cusut pe etamina si pana la a treia camasa Romaneasca am descoperit frumusetea portului popular si al traditionalului.

Nu am mostenit nimic direct, nici o ie, nici o scoarta, nici o casa la tara. De aceea cos pentru mine si visez sa imi fac o lada de zestre pe care sa o las generatiilor ce vor urma.

Am aflat ca nu sunt singura nascuta la oras care iubeste mostenirea neamului si care vrea sa duca mai departe frumosul autenticului.

Suvenir din Dobrogea m-a invitat pe mine si pe Radu la casa din Visina, Jurilovca, sa invat mai mult despre ce este Dobrogean.

OOO_9598

OOO_9782

OOO_9812

OOO_9782

OOO_9857

Rusticul Dobrogean, in special in Jurilovca, are case albe ca neaua cu ferestre albastre ca cerul. Casele sunt imprejmuite de flori si un aer sarat si placut te linisteste fara…

Vezi articol original 211 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

