Emigrantii -2- sau Cand traiesti in doua lumi si speri sa fii normal

Scriitoarea Rodica Iova

imagesAsa ca am aterizat in Philadelphia, dar numai ca sa luam un alt avion spre Los Angeles.
Intre avioane nu stam cu mainile-n san.

Ne invita Politia de Frontiera fain frumos sa mergem la ei in birou sa le faca actele de sedere definitiva la copii. Oameni finutzi, dezinvolti, imi iau din brate dosarele copiilor, groase ca ceaslovul biserices. Se uita prin ele si gata, in cateva minute le face actele.
-Mama, imi zice unul dintre ei, tu cand vii cu greencard?
Eu o dau din colt in colt ca stiu ca nu am dreptul sa stau. Am numai o viza de turist. Ingaim eu ceva si omul zice
-Grabeste-te, ca sa fii cu copiii.
Ei, m-as grabi eu, dar nu exista nici o portitza ca sa stau definitiv in tara lor. Nimic legal. Si „astia” nu se uita ca ai copii sau nu, trebuie sa acte. Acte nu-ti da…

Vezi articol original 415 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

