Încă un(a) scurt(ă) cu nervi

Texte pe față

N-o să mă apuc să bat câmpii din nou pe tema Greciei; o fac alţii, profesionişti în domeniu.

Fără să-mi dau cu părerea asupra celui care are dreptate, nu pot însă să nu remarc diferenţa de atitudine dintre Greci şi români. Am scris deliberat români cu “r” şi nu cu “R” şi să mă ia dracu’ dacă mă doare undeva că jignesc acest neam de slugoi, care a îndurat şi îndură, în continuare, o austeritate mult mai feroce decât cea din Grecia dar, în loc să iasă în stradă şi să facă scandal, se aşează căprioară şi aşteaptă, tremurând de nerăbdare, pula lu’ madam Merkel să-i intre pânâ în gât.

Suntem de căcat.

Vezi articol original

Lasă un răspuns

