Prima săptămână de tabără

RocateachCanada

tabaraAșa cum am promis, prima săptămână de tabără a fost plină de veselie! Iată cam ce spun copiii:

Săptămâna a inceput cu o poveste plină de învățăminte – ”Semințele Împăratului” – poveste din care am învățat ca proverbul românesc ”vei culege ceea ce vei semăna” chiar se aplică. Astfel ne-a venit idea să semănăm și noi floricele  în ghivece micuțe, așa, pe măsura noastră – abia așteptăm să vedem ce vom culege.
tabara9Profa de fun, Mădălina, ne învață in fiecare zi o mulțime de jocuri dintr-o carte magică pe care o aduce cu ea – zice că o are de la o școală din România – Școala de Joacă. Ce tare ar fi dacă am avea și noi o școală din asta aici!!! Ne-am jucat printre  altele: ”Telefonul fără fir”, ”Am căzut într-o fântână”, ”Deschide urechea bine”, ”Rațele și vânătorii”. Am descoperit un joc super distractiv cu baloane umplute cu apă…

Vezi articol original 162 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

