De ce nu mi-aş lua o amantă

Texte pe față

mistressAm un prieten puţin cam bou – i-am şi spus-o, dar el nu s-a supărat ci doar a râs. Realitatea e că, dacă stai s-o asculţi pe nevastă-sa (fată de treabă, de altfel) noi toţi nu suntem decât nişte boi nesimţiţi, cu bale la gură, care-şi aruncă şosetele murdare cum ni se năzare, una pe lampă şi alta în farfuria cu ciorbă. Mă rog… chestie de optică.
Pe lângă nevastă şi copil (cin’ te-a pus, mă!?), prietenul meu are şi o amantă, de care ştim cu toţii în grupul nostru şi cu care dumnealui îşi condimentează existenţa. Problema e că, mai acu’ vreo săptămână, i-a prins nevastă-sa ca pe doi adolescenţi cu coşuri pe meclă, ţinându-se de mânuţe prin parc (!!) iar reacţia cucoanei a fost, după spusele inculpatului, “cam naşpa”. Serios, mă…?


Oricum, ideea e că amicului i-a cam pierit rânjetul de pe moacă, stă cu un picior în…

Vezi articol original 1,518 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

