Stare grava

by Balauru Joe King

 

-Goguleeeee ….unde fusesi bre astea doua zile? Am simtit ca ma prapadesc, nu pot sa beau singur Gogule, de ce m-ai parasit?

-Frate Gicule, mi s-a intimplat o nenorocire. Inainte sa vin la taverna sa bem, acum doua zile, m-am asezat pe fotoliu si m-am uitat un pic la PROTV. Se pare ca am lesinat

ca m-am trezit buimac la Urgenta.

-Aoleu Goguleeeeee….nu mai sintem tineri, si, si?

-Pai sa vezi chestie. Mi-au zis ca am ajuns in ultimul moment, daca mai intirziam citeva minute …gata, ma duceam in lumea de apoi dupa care nu mai exista apoi.

Diagnosticul: Lipsa acuta de alcool in singe.

-Vai de mine si cum ai ajuns in starea asta?

-Nu stiu cum am ajuns insa mi-au pus repede o infuzie de import, un litru de Gray Goose si mi-am revenit in citeva ore. M-au eliberat si mi-au dat  o reteta de intrat pe gratis la tavern lu’ Porcu.

Murdara dar daca bei trei tzoiuri de Gray Goose al patrulea e pe gratis. Dar …dddd…ar ce e cu tine Gicule, esti palid….ia uite la el, a lesinat. Ajutatiiiiiii….maaaaaa….oameni buni, chemati Salvarea,

omul asta da sa moara….Giculeeeeeeee….Sa nu mori Giculeeeeee….nu te du in lumea de apoi dupa care nu mai exista apoi, Giculeeeeee….

La spital, Gogu asteapta pe coridor tensionat. Iese doctorul.

-Dumneavoastra l-ati adus pe domnul Nitzescu?

-Da, eu sint prietenul lui cel mai bun. Si-a revenit?

-Imi pare rau dar domnul Nitzescu nu mai e printere noi. Infuzia cu tzuica nu a ajutat. Ne pare sincer rau.

-Aaaaaaaaaaa….dar trebuia sa folositi infuzia cu Gray Goose !!!!!!

-Domnule, infuziile de import s-au epuizat, a trebuit sa folosim una autohtona. Ministerul Sanatatii nu ne-a mai aprobat bugetul pentru infuziile de import. Ne pare rau…

-Tzara de cacat, medicina e pentru bogati, noi sarmanii sintem lasati sa murim ca sa nu cheltuie pe noi medicamente de import. Ptu….Aveti bani baaaa …imbuibatilor, sa va cacati pe ei

Si sa va ia Dracu in lumea de apoi. Unde nu mai e dupa aia, rahatilor egoisti. Giculeeeeeee…..cu cine mai beau eu acum? Cu nevasta-mea?????? Nu dau eu Gray Goose pe vipera aia, e de

ajuns ca imi maninca ficatii si imi suge single. Isi ia alcoolul din el pina ma aduce la lesin. Sa bat la usa lumii de apoi dupa care nu mai exista nimic. ….Nimic….

Lasă un răspuns

